Gemici.de - Design | SEO | Marketing
Eski sevgilisiyle anısı olan bankı evine götürdü, belediye çağrı yaptı
Eski sevgilisiyle anısı olan bankı evine götürdü, belediye çağrı yaptı
  1. Haberler
  2. Gündem
  3. Eski sevgilisiyle anısı olan bankı evine götürdü, belediye çağrı yaptı

Eski sevgilisiyle anısı olan bankı evine götürdü, belediye çağrı yaptı

Reklam Alanı

Eskişehir Tepebaşı Belediyesi, ayrıldığı sevgilisiyle oturduğu bankı eve götüren gençten bankı geri istedi.

Eskişehir’de ilginç bir olay yaşandı. Bir kişi sosyal medya hesabından, Tepebaşı Belediyesi’ne ait evine götürdüğü bankın fotoğrafını çekip sosyal medya hesabından “Beraber oturduk diye bankı çaldım, ben mi sevmedim.” paylaşımında bulundu. Tepebaşı Belediyesi’nin resmi X hesabından paylaşıma yorum geldi. Belediye, “Aşka ve aşk acısına saygımız sonsuz da olsa lütfen bankı aldığınız yere bırakınız.” diyerek gençten bankı geri istedi. İşte belediyenin paylaşımı:

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Eski sevgilisiyle anısı olan bankı evine götürdü, belediye çağrı yaptı
0
Reklam Alanı

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Genculak ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

KAI ile Sohbet Et

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.