Ankara’da bir otomobil sürücüsü, trafikte korna çalarak uyarıda bulunduğu iki kişinin saldırısına uğradı. “Boynumda ve kolumda ciddi cam kesikleri oluştu.” diyen sürücü, yumruk atarak aracının camlarını kıran saldırganlardan şikayetçi oldu.
“Kütüphaneden evime gelirken İncesu Kavşağı’nda araç genişten alarak birden önüme geçmeye çalıştı. Ben de sürücüyü uyarmak için kornaya bastım. İleride birden önümü kesip, durdurdular. Araçtan 2 şahıs indi. İkisi de camı yumrukladı ama biri camı yumrukla kırdı. Kapıyı zorla açmaya çalıştılar sonra kayda aldığımı görünce telefonumu almaya çalıştılar muhtemelen kaydı silmek istiyorlardı.
Göz Atın
Ziyaretçi Sayısı: 0
0
Mutlu
0
Üzgün
0
Sinirli
0
Şaşırmış
0
Virüslü
Trafikte maganda dehşeti: Korna çaldı, iki kişinin saldırısına uğradı
Normal (100%)
- Yazı Boyutunu Ayarla Okuma rahatlığı için seçin
- Küçük 100% Dev
Reklam Alanı


















