6 Şubat depremlerinin merkez üssü Kahramanmaraş ile afetin etkilediği Gaziantep, Hatay ve Osmaniye’de depremzedeler, geceyi sokaklarda geçiriyor.
Bir enkaz alanına kırmızı karanfiller bırakan vatandaşlar, “unutmadık” yazılı pankart da bıraktı.
Mustafa Kemal Mahallesi’ndeki yıkılan binanın enkazının bulunduğu alanda ateş yakarak oturan Zahide Eren Mert, AA muhabirine, felaketi yaşadıkları geceyi sokakta nöbet tutarak geçirmek istediklerini söyledi.Depremde çok kişinin hayatını kaybettiğini belirten Mert, bir daha böyle acıların yaşanmamasını diledi.
Göz Atın
Ziyaretçi Sayısı: 0
0
Mutlu
0
Üzgün
0
Sinirli
0
Şaşırmış
0
Virüslü
Depremzedeler 6 Şubat’ın yıl dönümünde geceyi sokaklarda geçiriyor
Normal (100%)
- Yazı Boyutunu Ayarla Okuma rahatlığı için seçin
- Küçük 100% Dev
Reklam Alanı


















