Gemici.de - Design | SEO | Marketing
Birçok İzleyici Tarafından Beğenilmesine Rağmen Vakit Kaybı Olarak Gördükleri Filmleri Paylaşan 19 Kişi
Birçok İzleyici Tarafından Beğenilmesine Rağmen Vakit Kaybı Olarak Gördükleri Filmleri Paylaşan 19 Kişi
  1. Haberler
  2. Magazin
  3. Birçok İzleyici Tarafından Beğenilmesine Rağmen Vakit Kaybı Olarak Gördükleri Filmleri Paylaşan 19 Kişi

Birçok İzleyici Tarafından Beğenilmesine Rağmen Vakit Kaybı Olarak Gördükleri Filmleri Paylaşan 19 Kişi

Reklam Alanı

Haberler

Bazen herkes tarafından beğenilen filmlerin neden bu kadar abartıldığını anlamayız. Kullanıcılar birçok insanın beğendiği ancak kendilerinin beğenmediği filmleri paylaştı. Sizler için derledik. Buyurun…👇

Kaynak: https://www.reddit.com/r/AskReddit/co…

1. “Neden insanlar yeni bir Willy Wonka filmi için bu kadar heyecanlı, anlamıyorum.”

2. “Bird Box filminin korkutucu olduğu söyleniyor ama bence hiç de öyle değildi.”

3. “My Sister’s Keeper filminde kitaba bağlı kalmayarak bambaşka bir film çektiler. Beğenmedim.”

4. “The Notebook filminin ana karakterleri berbat insanlar. Adam bir randevu ayarlayabilmek için intihar etmekle tehdit ediyor.”

5. “The English Patient abartılmış bir film.”

6. “The Purge, izlediğim en sıkıcı filmlerden biriydi. Fikrim değişir diye bir kez daha izledim ama yine sevmedim.”

7. “Annem Forrest Gump ve Lion King’i sevmez. Bunun dışında olağanüstü bir insan.”

8. “Fast and Furious’un tüm filmlerini gülünç buluyorum.”

9. “Boyhood’da çoğu diyalog birinci sınıf felsefe öğrencisinin öğüdü gibiydi.”

10. “Wonder Woman’da olay örgüsü çok basitti.”

11. “Tenet…Christopher Nolan neden diyalogdan nefret ediyor?”

12. “Encanto’nun sonundan hiç memnun değilim…”

13. “The Force Awakens, beni hayal kırıklığına uğrattı.”

14. “Tüm Marvel filmleri…Çizgi romanları seviyorum ama sinematik evren berbat.”

15. “The Shape of Water filmini hiç ciddiye alamadım.”

16. “The Babadook’u sevmediğimi söyleyemem ama korkutucu da bulamadım.”

17. “Kız arkadaşımla dördüncü filmi izleyeceğimiz için Paranormal Activity’ nin üç filmini de izledim. Karakterler çok aptal ve şeytanın bir şeyleri halletmesi çok zaman alıyor.”

18. “Blair Witch Project’i izlerken çok bunaldım. Daha sıkıcı olamazdı.”

19. “Avatar’ı neden bu kadar abarttıklarını anlamıyorum.”

Bu içerikler de ilginizi çekebilir;

Yorumlar ve Emojiler Aşağıda

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Birçok İzleyici Tarafından Beğenilmesine Rağmen Vakit Kaybı Olarak Gördükleri Filmleri Paylaşan 19 Kişi
0
Reklam Alanı

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Genculak ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

KAI ile Sohbet Et

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.