Elon Musk kendi e-posta hizmetini kurarak Google’ın Gmail’ine rakip olacağını duyurdu. Musk, sosyal medya platformu X’te yaptığı bir paylaşımda, “XMail” adlı bir ürünün “gelmekte” olduğunu açıkladı.
Hizmet hakkında daha fazla ayrıntı vermedi, bu nedenle ne zaman kullanıma sunulacağı belli değil, ancak X uygulamasına entegre edilmesi bekleniyor.
X’te mühendis olarak çalışan Nathan McGrady’nin “XMail’i ne zaman yapıyoruz? sourusuna
Musk “Geliyor” yazarak cevap verdi.
XMail piyasaya sürülse bile, dünyanın en popüler e-posta hizmeti olan Gmail’i geçmesi zor gürünüyor.
Kasım ayında xAI’nin ilk sohbet robotu ürünü olan “Grok” tanıtılmıştı. Fakat Grok yanıtlarında biraz mizah olacak şekilde tasarlandı.
Bu konuyla ilgili X’de palşamlarda bulunun Elon Musk Google’a rakip olacağının sinyallerini vermeye başladı.
Göz Atın
Ziyaretçi Sayısı: 0
0
Mutlu
0
Üzgün
0
Sinirli
0
Şaşırmış
0
Virüslü
Elon Musk Google’a rakip oluyor
Normal (100%)
- Yazı Boyutunu Ayarla Okuma rahatlığı için seçin
- Küçük 100% Dev
Reklam Alanı


















