Gemici.de - Design | SEO | Marketing
Bülent Uygun 6-1
Bülent Uygun 6-1
  1. Haberler
  2. Spor
  3. Bülent Uygun 6-1

Bülent Uygun 6-1

Reklam Alanı

Sivasspor Teknik Direktörü Bülent Uygun, 6-1 mağlup oldukları Galatasaray karşılaşmasının ardından açıklamalarda bulundu.

“BAZI ARKADAŞLAR…”

Röportajda çok kısa konuşan Bülent Uygun, “İyi oynamadık. Bazı arkadaşlar beklediğim performansın p’sini vermedi.” dedi.

“BİLSEYDİM TAHA AKGÜL’Ü GETİRİRDİM”

Basın toplantısında da ilginç açıklamalarda bulunan Uygun, hakem Arda Kardeşler’i eleştirdi. “Rakibimizi tebrik ediyorum. Futbol adına güzel şeyler veremedik. İstediğimiz oyunu sergileyemedik. Hakem Arda Kardeşler’i bilseydim Taha Akgül ile Sebahattin Öztürk’ü getirirdim. Güreşlere katılırdık. Bütün takdir haklarını rakipten yana kullandı. Oyun düzenimiz bozuldu. Gücümüz de zaten belli. Sonrasında Galatasaray golleri attı. Kendilerini tebrik ediyorum.” diye konuştu.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Bülent Uygun 6-1
0
Reklam Alanı

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Genculak ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

KAI ile Sohbet Et

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.