Bursa’nun Mudanya ilçesinde, aracına aldığı biri kadın iki kişi tarafından ormanda bıçaklanıp gasbedilen taksici Yunus Yüksel’in yoğun bakımda tedavisi devam ediyor. Yüksel’i bir çobanın yaralı halde bulup ihbarda bulunduğu ortaya çıktı. Eşiyle kısa süre konuştuğunu söyleyen Kübra Yüksel ise “Kendisi, ‘Beni aracıma aldığım sürekli müşterim bıçakladı. Bir anda saldırdı’ dedi.” ifadelerini kullandı.
Göz Atın
Ziyaretçi Sayısı: 0
0
Mutlu
0
Üzgün
0
Sinirli
0
Şaşırmış
0
Virüslü
Bursa’daki taksici saldırısında yeni ayrıntılar: Saldırgan devamlı müşterisi çıktı
Normal (100%)
- Yazı Boyutunu Ayarla Okuma rahatlığı için seçin
- Küçük 100% Dev
Reklam Alanı


















