Gemici.de - Design | SEO | Marketing
Emirhan İlkhan
Emirhan İlkhan
  1. Haberler
  2. Spor
  3. Emirhan İlkhan

Emirhan İlkhan

Reklam Alanı

Başakşehirli futbolcu Emirhan İlkhan, Fenerbahçe maçı sonrası konuştu.

“BİZ DE BU LİGİN FİGÜRANI DEĞİLİZ”

Emirhan İlkhan yaptığı açıklamada, “90 dakika iyi mücadele ettik. Olmadık bir kırmızı kart gördük. Ondan sonraki süreç çok zorlaştı. Fenerbahçe’ye karşı 10 kişi mücadele etmek zor. Elimizden geleni yaptık. Penaltı mı, değil mi görmedim. Şanssız bir penaltıyla 1-0 mağlup olduk. Büyük takımlara penaltı çalmak daha kolay. Biz de bu ligin figüranı değiliz. 90 dakika mücadele ettik. Sonuç 1-0 ile tecelli oldu. Konyaspor maçından 3 puanla ayrılacağız.” dedi.

“1 PUAN ALACAKTIK, ÜZGÜNÜZ”

Emirhan İlkhan ayrıca, “Fiziksel olarak hazır bir takımız. Hocamızın verdiği taktikle savunmayı 5’ledik, kanalları kapattık. Fenerbahçe illaki pozisyonlar bulacaktı, buldular da… İyi bir savunma performansıyla penaltıya kadar gol yemedik. Penaltı olmasa belki yine gol yemeyecektik ve 1 puan alacaktık. Üzgünüz.” şeklinde konuştu.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Emirhan İlkhan
0
Reklam Alanı

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Genculak ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

KAI ile Sohbet Et

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.