İsmail Kartal maçın ardından
Ankaragücü karşısında aldığı 2-1'lik galibiyetle 23. haftayı da kayıpsız kapatan Fenerbahçe'de Teknik Direktör İsmail Kartal karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu. "BRANCO BAZI ŞEYLER ANLATTI" Transfere dair de ipuçları veren Kartal, açıklamasında "Mario Branco şimdi içeri geldi, bana bir rapor verdi. Bazı...
Haberi Oku